Status
Puas hati guna blogskin ni. Hehehehehe. Tq!
fantasy world

f
EveryDAY.... -.-
Tuesday 14 April 2015 • 3:00 pm • 0 comments

Image result for kata semangat belajar

Haaaai. Good afternoon -.- Stress stress! Hari hari mesti ada saja bagi aku fikir sampai nak tercabut otak-otak bagai ni. Eh ek leh. Tadiiii buka whatsapp tengok ada markah Pb, kenapa banyak sangat yang aku dapat ni ? Ya ampunnnn, rasa downnn gila. Hmmmm. Macam mana final nanti ? Tolong la aku, aku tak sanggup nak tengok subjek ni untuk sem yang akan datang. Hm hm hmm. Rasa macam nak manangis uwaaa ;'( Takuttttt sangat. Class mmg selalu batal utk subject ni tapi aku tak salahkan lecturer. Mr R hehe. Lect pun taktau contoh soalan yang akan masuk sebab kami seliberrrrsssz baru giteww hm. Kadang aku tertanya-tanya. Selalu kenapa tahun 96' yang menjadi mangsa? Pfft. Hari hari bagi aku down hmm. :'( Ayuh layan lagu Langkah Tercipta ni dulu :p Habis semangat jap lagi kita sambung buat nota untuk subject tuuuu. Urgh. Takpelah, usaha je dulu lagi 2 paper ni. Then kita tawakal okay! 



PASTFUTURE
Owner
Cerita seorang gadis, tentang suka dan duka, pahit manis bersama. Thanks for visit my online diary. Leave comment at chatbox :D

Walkie Talkie



History

  • Final.
  • Hello bloggie.

  • Credits
    Basecode : Inspirit's Baby
    Template : Alia Eyra
    Header by : Alia Eyra