Status
Puas hati guna blogskin ni. Hehehehehe. Tq!
fantasy world

f
Final.
Tuesday 14 April 2015 • 12:25 am • 0 comments

Image result for failure quotes for students

Haaaaaaaai. Eh bersawang dah aku punya blog ni. Tadi aku tengok previous post tu ada la dalam Disember 2013. Maknaaanya, lepas SPM weh. Hehehe. Tupp tupppp, dah 2015 sekarang ni tapi aku dah delete. Selamat ingat password :p Blog ni sebenarnya best tau edit-edit semua ni. Zaman aku form 2, form 3 memang suka edit. Habis masa dengan blogspot jeee, sekarang ni baru nak berjinak-jinak balik. Yelah cuti 8 minggu kan. Ehhh, hm tolak 2 minggu -.-

Back to the topic. "Final". Yeah now aku tengah final. 4 down and 2 more papers. Oh noo! Paper sebelum ni memang asdfghjkl tapi aku dah usaha. Why begini...??!! :'(  sedih. Kadang tu rasa nak give-up.... tapi.. Aku harap tak turun pointer tu tapii tapii tapii :'/ Aaaaah! Its okay la, dah usaha kan, tawakal je. You will never be successful if you dont encounter failure. Kahkah~ Ada rezki ada la, kalau takda tu kena usahaaaa lagi. "Bagi bara jeee...semuaaa~" Eh ayat housemate haha. Tatatatata!




PASTFUTURE
Owner
Cerita seorang gadis, tentang suka dan duka, pahit manis bersama. Thanks for visit my online diary. Leave comment at chatbox :D

Walkie Talkie



History

  • Hello bloggie.

  • Credits
    Basecode : Inspirit's Baby
    Template : Alia Eyra
    Header by : Alia Eyra